Ehsal Management School

Nog een kleine maand en mijn opleiding Digitale Marketing en Online Communicatie aan de Ehsal Management School in Brussel zit erop. Of het de moeite was? Nou en of! Naast boeiende sprekers, hands-on sessies en talloze groepsopdrachten is onder andere deze blog het resultaat van een succesvol jaar. Ik leerde met WordPress werken, Google Analytics hanteren en ook hoe ik SEO kon toepassen op deze blog. Want het uiteindelijke doel is natuurlijk zoveel mogelijk gelezen te worden en hopelijk daarmee mensen te inspireren in de keuken.

Toen ik vorige week mijn WordPress statistieken eens onder de loep nam heb ik toch een paar keer hardop moeten lachen bij het lezen van de zoekmachine-termen waarmee mensen op mijn blog terecht komen. Naast zoekopdrachten als  “De stierenkloten van Jeroen Meus”, “pasta met obergine” en “ik heb 1/4 bussel verse kervel” verwijst Google bijvoorbeeld ook mensen die “Placenta hapjes” zoeken naar deze blog.

Ehsal Management School EMS Ehsaldmc

Verder kan ik concluderen dat mijn paprikasoep, pasta met broccoli en spek en scampi diabolique de populairste recepten zijn en ben ik heel erg blij met ondertussen de kaap van 6000 views overschreden te hebben. De leuke en lieve reacties die ik het afgelopen half jaar gekregen heb motiveren mij om zeker, ook na dit academiejaar, te blijven bloggen.

Dankjewel allemaal!

Stephanie

2 thoughts on “Ehsal Management School

  1. En natuurlijk zal je bij het maken van je volgende receptjes voor op je blog de fantastische hulp van je zusje krijgen!!😉

Geef een reactie

